Arkadaşlar 30 aylık bir komşu kuzusu var çocuk şuan 1 den 10 na kadar rahat sayıyor 35 e kadar rakamları biliyor tanıyor yani. Ögrettikce hepsini algiliyor. Renkleri , nesneleri, araçları vs herseyi manası ile biliyor. Konuşması çok akıcı hatta baglaclar kullanarak iletişim kuruyor. Wc egitimide tamam. Renkleri ve bazı rakamları ingilizce olarak biliyor. Örneğin aracı transit mi kamyon mu iş makinesi mi ayırt ediyor . Yazamadığım çok şey var bunlar şimdilik gözlemlerim hatta ailenin bunları videoya çektiği anlarıda izledim insanlar inanmaz diye. Kalem tutuşu sanki ince motor kaş gelişimi tamamlanmış gibi bir yetişkin tarzı. Sizce bu çocuk farklı mi yoksa olaga bir şey mi nereye gitmeli cocugu nasıl egitmeli 30 aylık olacak yakında . Fikirlerinizi bekliyorum allahim tüm bebeklere sağlık sıhhat versin.