Honeysudem Kızlar prege bebek arabası satıyorum almak isteyen varmı şuanki fiyatı 8 bin civarında ben 4,500 vermeyi düşüyorum puseti ile
VERA19 Honeysudem https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek direkt linkler altındaki linkin sonunda yazan kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/
nesnes Honeysudem biz de bunun mavi modelini kullanıyoruz. Gerçekten çok memnunuz tepe tepe kullandık arabanın gıkı çıkmadı diyebilirim. Şimdi ikinci bebeğimi bekliyorum. Onu da büyütür diye düşünüyorum 🌼 alana hayırlı olsun
Honeysudem nesnes evet canım güzel günlerde kullan benım 2 bebegımm oldu hala kullanıyorum Maddi yönden para lazım acil yoksa satmazdım