BarlasMomm sevgikelebegi ilaç adı altinda kullanmadim gida takviyesi kullandim. Balik yagi, d vitamini ve multivitamin. Normaldede ilaç alerjim var ilac kullanamiyorum zaten dogumda sadece parol aldim ölüyordum ağrıdan
sevgikelebegi sakinolgirll bende hepsini kullandım 8 aydan sonra aman yeter be ilaç ilaç için dışım ilaç oldu dedim 8 den sonra kullanmadım
Morcivert061 sevgikelebegi sadece ilk kızımda kan,ilacı kullandım 3.gun kan ilanından zehorland midemi yikadilar. Bi daha vitamin ilaç.hiv bisey kullanmadım. 2 hamiligimdede