Sezeryen ameliyat sonrası mide ve sırt ağrılarım başlamıştı ben belden uyuşturulduğum için bende böyle bişey kaldığını sanıyordum geceleri dahada artan hatta ağrıdan çok ağladığım gece oldu üç dört kere doktora gittim mide ilacı verip gönderdiler tekrar gittim ve mide ilacının bi işe yaramadığını başka bi sorun oldugunu söyledim röntgenimde içimde bişey oldugunu genel cerrahiye gidip bunu öğren dediler ultrason sonrasında safra kesemde taş ve çamurlar oldugunu öğrendim ve tek çaresi safra kesesinin tamamen alınmasıymış yaşadığım ağrıları düşünüp hemen ameliyat olmaya karar verdim 15 gün oldu ameliyat olalı çok şükür ki kesildi ağrılarım aynı şeyi yaşayıp sezeryandan galiba diyenler varsa ertelemesinler bazılarında bulantı da eşlik ediyormuş Allah şifanızı versin inşallah🙏