1kiz1oglan- Zaten 4. Aydan sonra zar zor emzirmeye çalışıyordum hiç düşkün değil memeye günde ancak toplam 3-5 dk emiyo bazen arabada giderken emziriyorum o zaman emiyo çok üzülüyorum nasıl cogaltabilirim, yoksa pes mi edeyim, soran olursa da he emziriyorum diyorum ama emzirmek sayılmaz bile
1kiz1oglan- Dün kalabalıkta mesela ağladı, dediler ki annesi uykusu gelmiş emzir uyusun yani normal olan bu , ama çaktırmadan tamam deyip odadan çıkıp bir süre emzirmiş gibi yaptım, çünkü emmiyo desem amanda emzirmiyoda mama veriyo dicekler hiç ugrasamam
plakayerli 1kiz1oglan- 1 yaşından sonra memeyi oyuna çevirdi doğru düzgün içmediği halde sürekli açık olsun istiyordu gidip gelip bir tane çekip bırakıyordu ben de bıkmıştım artık