Bebisinannesiiii Merhaba annelerim 4 aylık bebeğimi hep sırtüstü yatırıyorum ama bu gece kendisi yüzüstü döndü . Kafasını yan çevirmiş nefes alıyordu ama korkuyorum . Sırtüstü çevirdim tekrar bu sefer de ağlamaya başladı . Aynı şeyleri yaşayan anneler var mı ?
SerapSalih Bebisinannesiiii bizde 3 ayligiz yataga yatırıyorum bi bakıyorum kendi dönmüş yan yatıyo sonra yüzüstü yatıyo arada kontrol ediyorum oyle kaliyo emzirecegim zaman düzeltiyorum oyle rahat ediyo demekki cokta ellemiyorum bende