calikusuu
Yazmıştım ama çok karışık olmuştu, bizimki anne bırak telefonu dediği için ses çekerek yazmıştım çünkü.
Canım benimki 1 yaşına kadar güzel besleniyordu, bir yaşlarında bıraktı peyniri 1 yaşında yumurta ile 15 aylıkken bıraktı ara ara yumurtayı karıştırarak veriyorum bir şeylerin arasında mesela şu ara aci sosla sarısini veriyorum.
Simdi sana denediğim yöntemleri söyleyeyim yemediği gıdaları ballandırarak anlatırım hikaye kitaplarında ki karakterlerin onları yediğini söylerim sofraya oyuncaklarına oturturuz stickers yapıştırırız uzun boylu bir çocuk gördüğümüz zaman ben derim ki bu çocuk sağlıklı besleniyormus. Memeden kestik yiyen yok.
Kansızlık var dedik kanına baktırdık düzeldi gibi ama yine yemediği şeyler vardı geniz etinden dedik alerjik rinit var tekrar düzeldi ama 3 yaşını birkaç ay geçtikten sonra işte berbat olmaya başladı. Psikologla konuştum bu durumu yediğini yer ama sağlıklı şeyleri pek yemiyor dedim araya lafı karıştıracağım ama bir ara çocuk doktoruyla sağlıklı besinler yiyene kadar bir şey vermemeye karar verdik o da olmadı yani bir oturuşta 4-5 külah dondurma yer ama şimdi bir tane peynir at ağzına desen çıkarıyor bazen gözünü kapat diyorum böyle sürprizim var sana diyorum yumurtayı peyniri koyuyorum ağzına zaten o değer değmez onu çıkarıyor anne hemen benim ağzımı yıkamam lazım hemen bana su ver diyor yalancı iştahsızlık oluyormuş sanırım bu o yüzden bir de okula gönderecektim psikolog okul iyi olur dedi ama bizim buradaki okulda erken kayıt almışlar o da okulun dolapları yapılacakmış ki ben temmuz’da ön kayıt yaptırdım belki gidenler olur dedi gelirsiniz dediler.Bir de çocuktan görüp yiyordu eskiden. Akşam bir şey yemediği için sabah dondurma diye ağladı sonra ikna ettim en sonunda bir küçük simitler yapmıştım ondan verdim çünkü simit istiyorum dedi küçücük şeyin de yarısını yedi
Kullandığim takviyeleri de yazayım ocean balık yağı, nutrogeni üzüm çekirdeği ekstresi, karadut özü Bir tane daha vardı adını unuttum onu 1,5 yaşında kullanmıştım şu an argevit kullanıyoruz easy fishoil kullandım 3-4 paket hala biraz daha var onu ara sıra veriyorum bazı takviyeler var onları da deneyeceğim beslenmeye giden yolda her şeyin mübahtır çünkü 😂 daha da vardır kullandığım ürünler ama aklıma gelmiyor.
Yine karıştırdım galiba 🤭