Bir okulda müdür yardımcıyım, göreve başladığımdan beri bu okula ait hissetmedim. İlk göreve başladım Pandemi döneminde yapılacak işleri yapmamışlar , ben gelince onların içinde boğuldum. Başkasının işlerini yapmak zul geldi. Müdür sürekli benden yeni görevleri istedi , diğerleri boşken. Ses çıkartamadım galiba karakterimden ötürü. Okulun kasası bendeydi , 3 erkek idareci değil ben ustaların parasını ayarlayıp veriyordum. Fotokopi makinesi bozulur ben uğraşıyordum, okulun ses sitemini bende okul aile birliği anasınıfı , okul kurs ücretleri. Musluk bozulur onu bile ben organize ediyordum. Anlayacağınız iş yapmayan arkadaşlar ile görev yaptım. Öğretmen olarak çalıştığım okulu çok seviyordum. Şimdi o okulda boşluk var ilçedeki tek boş okul orası şansıma. Arkadaşlarımda gelmemi çok istiyorlar. Dün kadro boşalınca kutlama bile yaptılar. Sorun şu ki müdür yardımcılığından istifa dilekçemi vereceğim ama müdür ile nasıl konuşacağım. Temmuzda istifa etmek istediğini söylediğinde , eylülde gelişte istifada ediyorum diyerek yarı yolda bırakma edeceksen şimdi et. Müdür yardımcısı atamalarına yetişsin boş kalmasın dedi. Ben ne yapayım ? Nasıl bi yol izleyeyim. Çok stresliyim 😕