Merhaba anneler 😞
Çarşamba günü akşamı 3 günlük aşırı kusma şikayeti ile acilden giriş yaptık . İdrar ve kan tahlili alındı tahliller temiz çıktı çok şükür 🙏🏻 ama röntgende bütün bagırsaklarının dolu olduğunu söylediler lagman yapıldı o gece çok rahat geçti kusması da yoktu uyudu gece boyunca . Perşembe sabahı da çocuk doktoruna götürdük oda tekrar röntgenle baktı tekrar bagırsakları dolu ama tembelleşmesin diye lağman yaptırmadı . Sabsimplex kullanıyorduk değiştirip biogaia diye bir gaz ilacı verdi . Neyse 2 gün kullandık ama bu süre içinde düzenli besleme rağmen çişinde azalma oldu bu gece 10 saat hiç çiş yapmamış o idrar tahlili yapılırken takılan şeyden korkmuş olabilir mi ? Bu durum normal mi ? Bebeğim 3 aylık doktor kilosu için de normal dedi