Ben de solgar ve bestlak damlayı beraber kullanıyorum. Ikisinin de ikinci kutularina geçtim. Suyum yoktu başlarda. 1 aylıkken 30 cc geliyordu. Bunları kullandiktan sonra, düzenli sagimla çok şükür arttı sütüm. Başı günler günde 1 kez alıyorum önde bile anlıyorum farkı göğüsler çok dolu olmuyor. Bebeğimi sadece sagimla besliyorum emmiyor. Çok şükür 2 ay 16 günlük. Başlarda kara kara düşünüyordum şimdi kafam çok rahat sütüm olduğu için. Yani etkililer