Zeycey merhaba bende aynen beyi takip ediyorum bursada yaşıyorum ve bizde fizyoterpiste gidiyoruz biz 11 aylığız ve hipotoni bir bebeğiz ne tam dönebiliyoruz nede ayaklarımızı baskyoruz siz neden gidiyorsunuz acaba .
Ve bence her Ailenin dikkat edilmesi gereken şeyler allah tüm yavrulara sağlık versin