Esimin babası vefat etti ve bunlar kalan malları kardesleri ve annesiyle bölüşmediler. Herkese esit hak verilmis mırastan sorum şu notere gitsek bize nerelerden ne pay düşüyor hakkımızı istesel noter bu konudamı çalısıyor bilmedigim için soruyorum kızlar varmı bilen ?