Ezgi_Nisan Derinbebis benimde kızım 4.5 aylık huggies kullandık 3-4 beden gayet güzel. Bu arada aklınızda olsun eğer kaka çiş yoksa sudan çıkınca mayo bezi normal bezle değiştirin suyu sıkıp kurutun 1 defa daha kullanabiliyorsunuz 🙂
Ezgi_Nisan Derinbebis yok gelmez yanlardan daraltabiliyorsun benim kızım 6850gr cırtcırt gibi yanları kendim ayarladım