Kızlar ben cok kötüym yaa. Dün akşam yatarken hicbirseyim yoktu. Gece boyuncada aktif emzirdim. Bir ara bir uyandım memem çok ağrıyor kenarları şişmiş taş gibi😪 niye böyle oldu anlamadım. Bebeğimde 1 yaşında yani emmeside iyi gayet. Pompa kullanmama gerek yok.Bir ara eşim uyandırdı yüz üstü yatmışım. Aceba memenin üstüne mi yattım süt mü çok birikti. Ay valla anlamadım ama şuan çok ağrıyor ne yapıcam ben