Oznuryunus Bir gün buraya bunu yazacağım aklıma gelmezdi benim 19 aylık bir kızım var ve 22 günlükte oğlum var ilk baslarda hamilelik sureceinde de hep kardeş kardeş diye karnımı sevdirdim hep gelip gidip kardeş cicikk diyordu hastaneden eve geldik ilk kardess dedi ve öptü şuana kadar hiç bir sorun yoktu 2 gündür kendini yere atıyor sürekli ağlıyor oğlumu emziirirken bazen elimden tutuyor kalk diye o kadar üzülüyorum ki ve çok tehlikeli şeyler yapmaya başladı evde tekim peşinde kostirmaktan yoruldum herşeyi anlıyor ama ben birşeyi yapma diyim gözümün içine baka baka yapıyor kizsam da anlamıyor yüzüme gülüyor .en son isteyeceğim şey kızmak ama artık tahammül seviyem o kadar azaldı ki geri de vicdan yapıyorum niye kızıyorum diye ama bu kisknaclik mi sendromm mu başına böyle bir olay gelen nasıl davrandiniz büyük çocuğaunuza yardımcı olun kafayı yiyecem çünkü
Karauzumum Oznuryunus benim de kızım 2.5 yaşında olacak kardeşi doğduğunda.aklım fikrim onda üzülecek mi diye 😕
Mirsim Oznuryunus her çocuk arasında oluyor böyle şeyler siz büyüğü sevdiginizi sık sık dile getirin küçüğü anlamıyor zaten ben seni daha çok sevyrm vs.. tarzında konuşun,benim kardeşlerimde öyleydi aralarında iki yas vardı hiç unutmam kapıcı kapıya gelmişti çöp istemeye annem mutfağa gidip çöpü getiriyor ,kardeşimde bebeğin kundagindan kapıya kadar bebeği yerde sürüklemiş kapıcıya bakıp çöp bu demiş yıllardır annem heryerde anlatır 😀😀
Deletedmom_72 Oznuryunus Postu ben açmışım sanki.Oğlum iki yaşında kardeşi bir aylık.Bir aydır gece çığlık çığlığa uyanıyor,en ufak şeyde kendini yerlere atıyor.Bebeğe vurmaya çalışıyor.Sanki benden intikam alırmış gibi ne desem tersini yapıyor.Beni küçük olan değil oğlum çok yoruyor inanın nasıl olacak bende bilmiyorum
hayalperest__ Oznuryunus benim de oğlum küçük kızımın kolundan çekiştiriyor kafasını bastırıyor bağırıyor uyansın yada korksun diye 5 yaş sendromumu kardeş kıskanclıgımı 😂
Hemsire25 Günaydın , sanki tam bizi anlatmışsınız 🌸kızım 20 aylık oğlum 45 günlük . 2 yaş sendromu bence 👍kızım maşallah kıskanmıyor ama kendini yere atması , gece ağlaması çileden çıkartıyor şu sıra bizi . Gelip geçeceğiniz Ümit ediyoruz inşallah 🐣
Oznuryunus Hemsire25 ya bana da kıskanıyor gibi geliyor kıskanan insan yaklaşır ne biliyim Allah korusun zarar vermeye çalışır ağlayınca benden önce koşuyor kardeş diye ama deliksiz uyuyan çocuk gece uyanıyor birde sabah 6 da ayakta
Oznuryunus Karauzumum üzülme değilde değişik oluyorlar birde küçükler daha ilginin onda olması gerekirken bebekle ilgilenince kızım bir defisik oldu uzuluyorum buna ben o yüzden erken oldu diyorum 😔
Karauzumum Oznuryunus yaa bu bi süreç sonuçta. Sonra küçüğü de az ayaklanınca beraber güzel vakit geçirecekler inşaallah. Böyle düşünmek lazım. Onun için de kolay değil biraz sabırla herşey oturur inşaalllah
Oznuryunus Deletedmom_72 ayyy siz anlatinca da ben kendimi gördüm aynılarını yaşıyorum kızınca daha çok hircinlasiyor bugün hep onunla ilgileniyorum birsz daha iyi