basaksahinx Papatya2636 bu saatten sonra kolik olmaz gaz çıkarmayı öğreniyor yavaş yavaş hareketlenirken sabah özellikle sancı iLe uyanıyordu benimki
Esmasamet Papatya2636 belli saatlerde de ağlıyor sa asla sakinlesmiyorsa çenesi titriyor kızarıyor sa kolik gazı demek mis bana öyle dedi doktor
Esmasamet Papatya2636 çok zor bende yaşıyorum benim ki daha 2 aylık çörek otu yağı iciriyorum kiraz çekirdeklerinden kendim kemer yaptım ısıtıp karnina sariyorum