zeyzeyy33 Arkadaşlar 2.5 aylık bir oğlum var sürekli günün yarısı karın agrısıyla geçiyor sabah uyanıyor tepiniyor sancıdan her sabah ama. Normal mi acaba sürekli böyle olması