MerveDefne32 benim 4 aylık ikizlerim mama ile besleniyor. Hiç emmediler. Son iki aydır da biberon ve mama reddi yaşıyoruz. Kaşıkla tek tek yedirmek o kadar zor ki bütün günüm mama ve uyutma ile geçiyor nefes alamıyorum. Doktorumuzla konuştuk şimdi kaşık mama dene, 5. Ayda ek gıdaya başlayalım dedi ama sanırım bir ay daha bekleyemeyeceğim. İki hafta sonra tadımlara başlatmayı düşünüyorum kabak, havuç vs. ile. Zaten bir çay kaşığı kadar tadım yapacaklar üç gün kuralı ile. Eğer benimki gibi beslenme reddi durumunuz varsa sebzeler ile tadımlara başlayabilirsiniz. Eğer bir sıkıntı yoksa en azından 5. Ayın ortalarında başlasanız daha iyi olur.