Cigdembebek Merhaba anneler , bebeğim 3 aylık, sabah 5 ve 7 arası 3 4 dk da bir öksürüyor, kuru öksürük. Doktora götürdüm iki kez bişey yok diyorlar. Yaşayanınuz var mı nedir bu
Cigdembebek Sedaaksyy teşekkür ederim düşündük almayı, başka bir sebep var mı altında diye korkuyorum inşallah kuruluktur
Cigdembebek Nazlican teşekkür ederim, yine de sorayım dedim , farklı bi ihtimalden korktum , dediğniz gibi kuruluktur inşallah
Nazlican Cigdembebek Benimde bebişimde oluyor ama hep ağzı açık diye, bizde doktor a götürdük çok şükür bir şey çıkmadı