Alya_3005 1.si benim bebeğim ağlayan bi bebek değil şunu bi algıla
2. Si konuşmuyorum yazıyorum ve sen yanlış algılıyor ola bilirsin ama ben insanlarla gayet içten ve düzgün konuşuyorum tabi tarşmayı seçen insanlar la pek öyle olmuyor ola bilir gerçekten çok uzadı bu konu baydı yani artık uzatmazsan artık sevinirim 3. Sü yazdığım yorumu bile düzgün okumadan yorum yapıyorsun BENİM BEBEĞİM NEYSEKİ BEBEĞİM AĞLAYAN VE ZAYIF Bİ ÇOCUK DEĞİL !! Yazmışım ☺️