OzgeSyr_ Cefaks ve minoset kullanıyorum doktor emzırebılırsın dedi ama içim rahat değil sıkkntı olur mu ki
Kayserilianne Canım ben mastit olduğumda iğne yazmıştı adını unuttum ama antibiyotik iğne bitince de Aksef diye bi antibiyotik daha yazdı devam etmiştim bebek emzirmeni düşünerek yazmıştır heralde