Woman35 Kızlar dünde böyle bişey çıkmıştı bugünde aynı şey çıktı bi de hasta şu an ilaç verdiler daha sonra bacağının üst kısmında da çıktı eve geldiğimizde fark ettik yan etki falan yapmış olabilir mi yoksa tesadüf mü ? Neden çıkmış olabilir ?
2maviboncuk Woman35 Alerji olsa vücudunun heryerinde olurdu sanırım bu sanki bişey ısırmış gibi geldi bana ama bilemedim ilacı yazan Dr a bi danışın isterseniz çok geçmiş olsun minik bian önce iyileşir umarım
Mirsim Woman35 ben sivrisinek isirigina benzettim,bu sene benim çocuklarıda çok isirdilar, nedense kabarık kızarıyor daha sonra bir iki hafta leke kalıyordu sivrisinekler de değişti sanki 🤔
Woman35 Bircaykoyicelim ya evde yeşil sivrisenekler olur ya ondan görmüştüm ama yakalayamadım onun ısırığı bu kadar olur mu
bonjour_maman Woman35 benim kızmın vücudunda geçen hafta aynıları çıktı ama kollarında bacaklarında da vardı doktor alerjik döküntü dedi iğne yapıldı alerji şurubu verildi