Denizinannesi52 https://imgyukle.com/i/nHRGvt https://imgyukle.com/i/nHRm9c Geçen hafta perşembe denize gittik ctesi çocuk bu hale geldi önce ateşi çıktı sonra boğazı enfeksiyon kapmış ve en son bu hale gelmişti doktor tam bir teşhis koyamadı bu durumu yaşayan var mı ve yaraların izi kalıyor mu?
Yldrm3105 Denizinannesi52 bilgim yok üstte kalsın çok geçmiş olsun kötü olmuş doktor nasıl tanı koyamaz anlam veremedim bence mutlaka başka doktora da götürün 🙏
BuzluKahve Denizinannesi52 oğlumun asla böyle olmadı. Başka doktora gitmediniz mi teşhis koyabilecek? Çok kötü olmuş
Brokolilim Denizinannesi52 Siz başka bir özelde gösterin çocuğu gittikçe artıyor mu vücutta nasıl ? Sönmeler var mı ?
Vanilyakokussu Nu hafta bir yakının bebeği olmuş parktan kapmış sanırım aynı bu şekilde hastanede tedavi uygulanıyordu.
Denizinannesi52 Vanilyakokussu bize antibiyotik ateş düşürücü şurup falan verdi devlet Hastanesi’ne gittik yatış falan vermedi ve krem de vermedi onunki el ayak hastalığımıymış peki
Denizinannesi52 Yldrm3105 su çiçeğiyle zonaya benziyor dedi ama bence alakası yok gibi ve tam net konuşmadı
Denizinannesi52 Vanilyakokussu inşalalh kalmaz daha 2 yaşında yavrum onu öyle gördükçe çiğerimi sağladılar sanki allah evlatlarımızı korusun
Yldrm3105 Denizinannesi52 durum ciddi gözüküyor geçme durumu olmazsa bence götürün başka bir yere de mutlaka 🤷 Geçmiş olsun inşallah tez zamanda
Vanilyakokussu Denizinannesi52 amin çocuk büyütmek gerçekten çok zor artık park kalabalık ortam herşey risk oldu çocuklar için. Keyfi olarak çıkmasam bile ihtiyaç için çıkıyoruz giriyoruz kalabalık ortamlara