Merhaba arkadaşlar ben 1 ay oldu spiral takdırdım yeniden korunma ilaçları yan etkiler verdiği için bana ama bi türlü kanamadan yada kahve akıntıdan kurtulamıyorum 1 gün geliyor 3 gün gelmiyor ve bu şekilde namaz kılamıyorum yada öğle ayrı boy abdest alıyorum aynı gün akşama bi daha geliyor bi daha gece uyanıyorum sabah namaZına yine aynı durum yine boy abdest alıyorum yatağa terliyorum nevresim yatak değişiyorum yani bildiğiniz gibi diil 1 günde 2 kere kanamadan dolayı nevresim değişiyorum bu gün araştırdım özür namazı kıla biliyorum diye fark ettim ama aklıma yatmayan kanamam spiralden dolayı oluyor özür namazı kıla bilirmiyim ya nasıl ede bilirim bilen yardım etsin lütfen