cigdemkrkmz kızım ek gıdaya başlamadan önce tanıdıktan geldi mama sandalyesi, kızım 2 yaşını geçti hala kullanıyor. En önemlisi denge, yere basması sağlam olmalı, ayaklarını yaslayacakları yer olmalıymış. Bizimki pocket&mama, çok memnunum, yeğenime de aynısını aldık, büyüyüp mama sandalyesine gerek kalmayınca ayırarak masa sandalye olarak da kullanılabiliyor