Kadernur 8-9 aylıkken genelde uyku gerilemesi başlıyor. Benim kızım da beşiğinde uyuduktan kısa bir süre sonra uyanıp direk oturma pozisyonuna geçiyordu, gülüyordu. Ben de 8,5 aylık olana kadar kendi beşiğinde uyuyan kızımı o zamandan sonra yanımda yatırmaya başladım, bütün gece memede uyuyordu, uykusu düzene girince yine beşiğinde yatırırım diyordum ama uykusu uzun süre düzene girmedi, o sırada yanımda uyumaya alıştı, yaklaşık 7 ay sonra 15,5 aylıkken tekrar tek yatırmaya başladım.