Merhaba malum kış geliyor. Malum çetin geçecek gibi görünüyor. Uyku tulumu tavsiyeleriniz nelerdir? LCWnin 2.5 togluk tulumunu kullananlar tavsiye eder misiniz? Geçen sene kullanmıştim ama o zaman 3-4 aylıktı bı sorun olmamıştı. Artık daha hareketli olduğu için nasıl olur bilmiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim 😊