Dlshnn3 biz de 5.ay dolmasına yakın başladık. Siz yine de içiniz rahat etsin istiyorsanız başka doktora da danışabilirsini. Dünya genelinde bir çok doktor formül mama alan bebeklerin ek gıdaya erken başlaması görüşünde. Yani sizin doktorunuzun da görüşü yanlış değil, 6aydan önce başlamaz diyen doktorun da görüşü yanlış değil. Ama ufak bir tavsiye; siz yine de başlayacaksanız kavanoz ve kaşık mamalarla başlamayın. Ne olursa olsun nasıl bir meyve sebzeyle o kavanozları hazırladıklarını bilmiyoruz. Siz mevsim sebzeleriyle kendiniz püre yapın. Ben öyle başladım, gitgide pütürlü hale getirdim. Kızım pazartesi tam 6 aylık olacak, daha yeni 2 öğüne geçtik. Başlarsanız da önce tek öğünde minik minik tattırarak başlayıp yavaş yavaş arttırın.