Nazlican RaYaOm Bebelac yapmadı ama evolvia yapmıştı bizde ishal. Bazen bazı mama yaramayabiliyor normal yani. Değiştirin mamayı öyle deneyin bir de. Mamadan kaynaklı mı anlamış olursunuz. Ve kaç bez alıyorsunuz günde yani ishal demek için yeterli mi