RaYaOm Kızlar sezeryan doğum yaptım lazer ile yapıldı işlem dikiş atılmadi ağrım var sanıyorum canım acıyodu bugün dikkatli baktım morluk vardı sonra meğer o lazer atilan yerde kıl içeri batmış başına gelen oldu mu napicam nasıl cikar 😢