Cansualis Merhaba 2 aylık gazlı bir bebeğim var :) İzmirde oturan anneler sizlere sesleniyorum hangi doktora gidiyorsunuz? Memnun musunuz ? Önerilerinizi bekliyorum ☺️
Yelda35 Cansualis egepol Bülent bey çok ilgili ve herşeyi illa hastanede yaptırmak zorunda değilsin. Ben devlette yaptırmak istiyorum dediğimde tabi demişti. Ancak en son 400 TL idi
Cansualis Yelda35 Artık fiyatlar böyle sanırım Can hastanesinde 425 Tldi en son . Teşekkür ederim öneriniz için 🙏🏻