Mtg benim oğlumda 2 aylık ve aynı sizin oğlunuzdaki gibi ceviz büyüklüğünde gaz sorunundan ıkındıkça şişiyor. Gazlı bezi top şeklinde yapıp sardım dün başladım umarım düzelir:( çocuk cerrahı 1 yaşına kadar gecmesini bekliycez dedi birşey yapılmıyor şimdilik:/