Merhabalar oğlum 8 aylık ek gıda geçişte ilk baby plus alıştırma bardağı almıştım artık suya alıştı seviyor ama hala ondan icemiyor kapağını açıp bardak kısmından veriyordum bu sefer de üstüne dökülüyor ıslanıyor sıcakta problem olmuyordu ama artık kış geliyor
Başka marka alıştırma bardağı alsam yine aynı Sonuc olcak bu yüzden Birkaç kere pipetle deneme yaptım suyun geldiğini anlayınca çekti ben de suluk almaya karar verdim Philips avent düşünüyorm ama kararsızım sizler ne önerirsiniz