Duyguuuus büyük kizim 14 aylik iken birakti pakst sut verdim bi ondan bi mamadan yavas yavas mamayi azaltim ama ilk basta süte seker atarak ve ılık şekilde verdim cunku mama sekerli ve hep ilik oluyordu bu sekilde daha kolay alisto sonra mamayi biraktim şekerli süt verdim seker miktarı azaltim somra geceleri sekersiz verdim birkac gun oyle gitti sonra tamamen sekersiz icmeye basladi suan 2 yasinda sekersiz ilik içiyor soğuk içmiyor
Kucuk kizim mamayi kendisi birakti 8 aylikken salgına yakalandı hem beni emmeyi hem mamayi birakti mama yemedi aptamil felan gaz yapti bende 8 aydan sonra paket sut verdim su katarak ayni sekilde sekerli verdim ilk sonra asama asama sekersiz verdim suan 1 yasinda sekersiz içiyor:))