Laydaren bu benim gerçekten :)
Bazen sadece şöyle bi üstten topluyormuş gibi yapıyorum evi. Bazen akşama sadece makarna yapabiliyorum, bazen ekmek arası ve çay.
Bi şekilde yolunu buluyor düzen.
Dün gece birlikte uyumak istedi ve kabul ettim.
Ev curcuna…
Birlikte uyumak bana iyi geleceği için evi umursamadım bile.
Sabah 4 gibi uyandım, evi topladım, çamaşırları makineye attım, bulaşıkları çalıştırdım. Şimdi kendime vakit ayırdım mesela. Kızım uyanınca kahvaltısını yapar, sonra da çıkarız dışarı yüksek ihtimalle.
Bazen çoğu şeyden ve hatta -kendinden- bile fedakarlık etmen gerekebiliyor anne olunca :)