KereMini1 Çocuk o sizi sevmediği için değil de babayı özlediği için yapıyor olabilir, 8 bucuk aylık bebeğim de öyle mesela kapıda babasını görsün gözü kimseyi görmez. Aşırı düşkün. Benim peşimden ağlamaz mesela ama ona o kadar ağlar, sürekli kucağında durmak ister gider kucagına yatar ve bana hiç öyle yatmadı daha. Seni sevmiyorum demesine de takılmayın siz bol bol onu sevdiğinizi söyleyin ve bol bol beraber vakit geçirmeye çalışın, parklar gezmeler, oyunlar yapın.