Kızlar dogum yapalı 3 bucuk ay oldu nerdeyse ama öyle bir saçım dökülüyor ki hergün bir avuç saç döküyorum abartısız bugun evı süpürsem yarın heryer saç içinde elimle saçımı oynasam ellerim saç içinde bu gidişle neredeyse saçsız kalacagım. Böyle bir durum yaşayan var mı bilgilendirir misiniz çok sevinirim