Merhaba anneler, 6 ayda 10 kilo aldım ve moraller sıfır sıfır sıfır ne tatlıya ne yemeğe doyuyorum. Diyette yapabilen bir insan değilim, zaten huysuz bir bebeğim var uyanıkken iş yaptırmıyor uyuyunca da bazen işlerimi yapıyorum bazen dinleniyorum spora da halim yok 🥲 yok mu söyle iştah kesen bir mucize yardımcı olun nolur, özgüvenim yok giydiklerimi kesinlikle yakıştırmıyorum dışarı çıkasım gelmiyor 🫣