kızlar bugün serum vurdurmaya gittik hastaydı sma asla damar yolu bulunmadı damarları dolmuyomuş ayına göre ince damarı sıvı almıyor mu dediler moralim bozuldu. Evet iştahsız bir bebek zaten son 6 gündür ishaldi , bugünde kustu normal mi düzelir mi napmam lazım