Selam anneler kızım bugun 11 aylık oldu bizim biraz yemek yememiz sıkkntı yemek istemyor bazen iyi bazen hiç agızna almıyor sizler nasıl napyorsunuz bi ayrı sorum dışarya cıkınca bazı annelere mama yapyor mamanın bir sakınca sın olurmu ben corbası nı koyuyorum ama soguyor bekleyince güzel olmuyor tabiki yemiyor da genellikle eline bişeyler veryorum meyve falan veryorum sizler napyorsunuz?