Kızlar 32 aylik kızım iki aydır tuvalet eğitimi almıştı geceleri bile kontrol etmeye başlamıştı uyandırıp anne çiş diyordu ta ki kreşe başlayıp sonrasında boğaz + idrar yolu enfeksiyonu olana kadar bir haftalik antibiyotik tedavisi bitti kızım 4 gündür sil baştan sanki hiç tuvalet eğitimi almamış gibi gözüme baka baka çişini yapıyor kresten aldım psikolojim alt üst bu durumu yaşayan var mı çocuğa ısrar etmeli miyim bir süre daha beze mi dönmeliyim altına yapıyor hep hiç cisim geldi demiyor moralim çok bozuk