Arenece Baharimo merhaba ben de eskisehirdeyim kirmizitoprak mahallesinde oturuyorum kanlilavak tarafinda. Bebeğim 4 ay 20 gunluk. Bulusmak isterim ben de toplanilirsa.
Berisarel Baharimo bende eskişehirdeyim 1,5 yaşında oğlum var Zafer mahallesinde oturuyorum tanışmayı çok isterimmmm
Baharimo Damlatahaata evet ben arada bir yokluyorum ama kimseden ses yok 😔 kızımın arkadaşı olsun istiyorum...
Damlatahaata Bende istiyorum aynı şeyi ama bidaha kimseden ses çıkmıyo siz nerde oturuyosunuz kızınız kaç aylık yada yaşındamı
Baharimo Damlatahaata biz yıldıztepe mahallesinde oturuyoruz, ama birileri bebeklerimiz tanışsın derse sultandereye çukurhisara bile giderim:)) benim kızım 10 ay 12 günlük
Damlatahaata Ben baya uzak kaldım size esentepede oturuyrm bnde 😊 ama çocuklarımızn yaşı uyuşmadı bnm biri 3 buçuk yasında biri 2 aylık 😂
MinikMucizemNil Gruplar kuruluyor tanışılıyor ama ne yazık ki bi sonuca bağlanamıyor. Bebeklerimizi oyun atölyelerine götürmek yerine biz duyarlı anneler olarak bebeklerimizi buluştursak ne kadar güzel olacak
Baharimo Ben de istiyorum haftada bir bile olsa kızım birileriyle oynasın, yapayalnız büyümesin.. en küçük arkadaşı 24-25 yaşında 😂 ama işte akran bulması zor 8-14 aylık arası bi bebiş olsa keşke..
MinikMucizemNil Baharimo çok haklısınız valla. Benim kızım 10 aylık en yakın arkadaşı babası 28 yasında. Şehir dışından kuzenleri geliyor ara sıra bebeğim bir çocuk gördü mü karşıdan kahkaha atıyor resmen oynamak istiyor. Çok üzülüyorum
Sakura-chan Arenece aa benimkide 4 ay 20 günlük . Nerede doğum yaptın Anadolu hastanesinde yaptım ben