Kızlar doğumdan bu yana geçmek bilmeyen idrar yolu enfeksiyonum var ne yapabilirim ilaç kullanıyorum etkisi geçince yine tekrarlıyor bactrim prunol üromisin vb . Birçok ilaç kullandım bitince yine aynı özele de gittim devlete de antibiyorik veriyorlar fayda etmiyor yine başa sarıyor ağrı yanma batma hissi bemi mahvediyor resmen çok da dikkat etmeme rağmen değişen bişey yok. Günde 4 5 iç çamaşırı değiştirdiğim bile oluyor normalde de hep böyleyimdir . En don doktor eşinden de kaynaklanabilir dedi başına gelen var mı