yusufmertmom Kızlar çok fena sırtım isilik oldu. 2 gündür mahvoldum ve iğne gibi batıyor. Kullandığınız krem ilaç var mı önereceğiniz
cekoslavakporseleni yusufmertmom yetişkinde isilik oluyor mu ki, ilk defa duydum. Acaba bir şey dokunmuş olabilir yediklerinizden
Cns123 İsilik deyince tek aklıma gelen bol bol duş bir fikrimde yok geçniş olsun üstte kalsın diye yazdım birazda
Kk41 cekoslavakporseleni evet ben her yaz oluyorum maalesef aşırı kasındırıyor . Yani isilik gibi oluyor vücudum😫
yusufmertmom cekoslavakporseleni oluyor canım. İlk defa bu kadar çok oldu , kuaförde havlu falan derken çok uzun saatler yerleşim o yüzden mahvoldum
MihrimahVeAnnesiii yusufmertmom Yengem ve çocukları komple isilik oldu özellikle en küçüğü artık yara dökmeye başladı hep birlikte doktora gidip gözüktüler ve hepsi için deniz suyu iyi gelir dedi iki gün sonra gittiler ve rahatladılar çok şükür.
yusufmertmom MihrimahVeAnnesiii bulunduğum yerde deniz yok ve eşim çalışıyor en erken salı gideriz o zamanada çok var
Htcyalmanci-0519 yusufmertmom ikisi de fark etmez zaten sarı kırmızı kantaron diye birşey yok o çiçeğin kendisinden kaynaklı rengini veren çiçeğin cinsi ama ikisi de aynı işi görüyor Farklı değil