Bebegmmm Selam anneler bebeği zayıf doğanlar kaç kilo doğdular ne zaman ele avuca gelmeye başladılar biz iki haftalık olduk ama hala çok küçük 2.5 kilo olması için uğraşıyorum resmen kupkuru bebeğim. 40 ı çıkana kadar toparlar mi ne dersiniz.
MahmureY Bebegmmm Toplar canım merak etme ilk bir iki ayda güzel toplar 3. 4. Ay ele avuca gelmeye başlar 😊
Bircaykoyicelim Bebegmmm 2.600gr doğdu 😂 ay minnakti. 40 çıkmadan toparlandı. Zayıf doğan bebekler daha çabuk toparlanıyor. Şimdi masallah kucakta tasinmiyor. Toparlanır merak etmeyin 😊
Cennet-Eserr Bebegmmm benim oğlum 2.900 doğdu. Ödemler falan inince 2.700 olmuştu. Küveze girdi 2.75 ile küvezden çıktı. Şimdi 10 aylık bir tosun. 🧿 çok çabuk toparlıyorlar endişe etmeyin günlük 25-30 gr almaları gerekiyor bi problem yoksa
Asyabusra Selam benimkide küçüktü 2850 doğdu bide kilo kaybı oluyor tekrar tabi doğumdan sonra ama çabuk toparlıyorlar merak etme ilk aylar güzel kilo alıyorlar sonra yavaşlıyor emziriyorsan her istediğinde ver
Timbuktu 1.550 kilo doğdu güzel beslense dahi yavas kilo alır ama sağlıklı mutlu cok şükür bu yeterli benim için ☺️
Pol34 Bebegmmm 2,5 doğdu çok üzülmüştüm kemikleri sayılıyordu, nasıl büyüyecek bu çocuk diyordum şimdi zar zor taşıyorum. Yeter ki sağlıklı olsunlar kilo falan hiç önemli değil. Bir bakmışsınız kocaman olmuş
Kizannesi92 neslicanben maşallah çok iyi kilo almış kızım 2700 doğdu dokuz buçuk aylık sekiz kilo ikiyuz şu anda
Elifdm Bebegmmm benim bebeğimde 2200 gr dı eve geldiğinde 11 gün yoğun bakımda kalmıştı şuan 2 ay geçen hafta 4,5 kiloydu. Şuan baya ele avuca geliyor bence 😂
Divayorgun Bebegmmm benimki 2350 doğmuştu. Beslenmesi iyidi. 4 aylıkken 7 kilo olmuştu. Bi yaşındayken 12 kiloydu. Sizinki nasıl sık emiyormu
neslicanben Kizannesi92 maşallah mama+ek gıda gidiyor. Çok şükür ki ek gıdada hiç sorun yaşamadık. Yoksa çok korkuyodum nasıl büyüyecek bu çocuk diye. Sağlıkla büyüsünler minikler :)
Fatmadurmus Benim bebeğim 1985 gram doğdu ama küveze falan girmedi şuan 3 aylık 6 kilo ilk ve ikinci aylarda 1.5 ar kilo aldı çok çabuk topluyor zayıf bebekler üzülme canım
Umayy16 Bebegmmm benim kizimda 2410 gr dogdu ben hem sut verdim ilk ay hem mama topladi allaha sukur. Sonra hep anne sutuyle devam ettik 🥰 Bol bol emzirin guzel beslenin. Toparlar mersk etmeyin
Nazlican Bebegmmm 2770 doğdu ardından kilo kaybımız oldu, bir anda topladı ama bende anlamadım. Toplar yani az zaman ver