0tulayt0 Hanımlar 2 aylık bebeğim var gece uyanıp emdikten sonra gazını çıkartıp mı yatırmalıyım uykusu dağılmasın diye gece bırakıyorum ben öyle ama nasıl yapıyorsunuz sizler ya da ben nasıl yapmalıyım
Linaamom 0tulayt0 ben gazını çıkarmıyordum çünkü uykuluyken zaten çıkmıyordu gazı uykusunun kaçması daha kötü oluyor
Berill97 0tulayt0 gazını çıkart öyle yatırt zaten sırtına hafif vuruşlar bebeklerde daha çok uykuya dalmayı sağlıyor
DarkSwan 0tulayt0 gece beslenmesinden sonra çok gazı çıkmıyor bebeğimin ben yinede deniyorum ama çok nadir gaz çıkartıyor. Benim bebeğimde reflü var çok kusuyor ve boğazına kaçıyor zaman zaman o yüzden korktuğum için gaz çıkartmaya çalışıyorum.
demirsmomm ben 2 aylıkken gazını çıkarmaya çalışıyordum ama benim bebe uyurken gaz çıkarmıyor çok uykuluysam yerine bırakıyorum
0tulayt0 Berill97 uykuluyken Çok zor çıkıyor ya bide gazlı bi bebek bilemiyorum doktora gidip iyi bi gaz damlası da almam gerek sanırım
0tulayt0 DarkSwan benimkisi de çok kusuyor ya reflü yatağında yatırıyorum sabahları gece beşiğine alıyorum çok huysuzlanursa yanıma alıyorum da gaz büyğk problem
0tulayt0 durulice şöyle o ne zaman uyanırsa bazen 1 saat bazen 2 bazen 4 bile olabiliyor yani gece 12de emzirip yatırıyorum o 1 saat sonrw da kalkabiliyor 4 saat sonrw da
Belis Bende ilk başlarda hep çıkarmaya çalışıyordum sonra uykusu açılıp ağlıyordu .. şimdi 2 aylık olduk emziriyorum uykuluysa bırakıyorum birikiyor sanırım sabah 5-6 gibi uyanıyor büyük sesli bir gaz çıkarıyor 😅
Eminecak 0tulayt0 gece emerken uyuyor bende uykusu dağılmasın diye bırakıyorum beşiğine. Çıkarmak isterim gazını ama uyanmaya yer arıyor hemen ayılıyor ondan hiç dokunmuyorum
0tulayt0 Eminecak emerken uyutmayacağım dedim tüm hamileliğim boyunca sonuç iki gündür emerken kolumda uyuya kalıyor beşiğine yatırmaya bile kıyamıyorum 😂
Akarsu_14 Fb1234 üyle çok uzun deyilmi benim bebeyimde 2 aylık olucak ben onu her sat başı emdıriyorum sen üyle besliyorsun kilosu boyu iyimi
Litfenama 0tulayt0 ben gazını çıkartıyorum. Benim kız bir uyuyor tam uyuyor. Asla gece uyanmıyor minik ayı. Bir kez deneyin isterseniz belki hemen tekrar uyur. Gazını çıkartmadan yatırınca rahatsız olur diye üzülüyorum.
Eminecak 0tulayt0 sadece sallamak istemedim ama bende arada bir çaresizlikten salladım napim uyumuyor ağlıyor. Bazen psikolojin dayanmıyor gece