Kızım 22 aylık kızlar. Desteksiz kendisi uyuyor. Yatağına geçeriz döne döne uyur, ben yatağının yanında yerde uzanırım. Gece uyanıyor 00:00 gibi. Ya yanıma alıyorum, ki aldığımda kesintisiz uyuruz. Bi bakarım sabah olmuş. Ama yanıma almazsam yatağının yanına yere uzanmamı ister. Uzandığımı görünce arkasını döner uyur. Sorum şu ki. Ne zaman bu kalkma işi biraz azalır yada sona erer. Daha tam olarak kendi odasında uyuması için erken mi. Yada yanlış yaptığım bi şey var mı. Sizin uykular ne durumda