Ulasece benim kizimda sallanmadan nefret edio. Uc aya kadar felan bende salladim. Sonra bir gun uykusu cok fazla gelmisti cok agladi , aldim koltukta yanima gunduz, karnini iyice doyurdum emzigide verdim eline, pıs pıs die die alnını yanagini hafif ope ope oyle uyuttum. Ondan sonra bir iki derken hep oyle uyuttum. Suan 7,5 aylik hala uykusu gelince karnini doyurup yanina uzaniyorum, anliyo uyuycagini kapatio hemen gozlerini