Oğlum 1 yaşında. Gülümser kahkaha atar gözlerimize bakar adına seslenince bakar bir çağırdı mı bakar. Alkış yapmayı biliyor sık sık alkış yapar sebep yokken bile alkışlar. Ben su şişesini içer gibi yapıp ses çıkardım o da aldı aynısını ağzına götürdü ses çıkarmaya çalıştı yani taklit etmesi de var. Ama bay bay ve burun göz gibi şeyleri öğretemedim daha henüz. Bir de gitmek istediği yeri eliyle gösterir. Oraya doğru uzatır elini. Ama çok Sık heyecanlanır gibi oluyor ve ellerini sürekli çırpıyor kollarıyla beraber ama en çok heyecanlandığında sevindiğinde mutlu olduğunda yapıyor mesela oyuncağını atıyor attıktan sonra heyecanla kollarını çırpıyor. Gözüme birkaç gündür bu çırpma hareketi dikkati mi çekti. Ha bide dededede sürekli bunu diyor bazen anne diyor ama tam olarak anne değil de annnn diyor. Bu diyor bazen. Kelimelerimiz bunlar. Henüz kedi köpek hayvan seslerini çıkarmıyor. Bide küçük nesneler çok dikkatini çekiyor halıdaki bi pislik yerdeki taşlar alıp atar eliyle dokunur falan. Küçük şeyler dikkatini çekiyor. Bu hareketleri sizce normal mi el kol çırpması falan ??? Hani otizm açısından soruyorum