Bebeğim ikidir bağırarak ağlıyor uykusunda kucağıma aldım gözleri kapalı ağlıyor normalde hiç böyle yapma ağlar bi bebek değil saten acaba işe başlamama bir tepki mi çok üzüldüm içim gidiyor veya diş ağrısı mı acaba tetagil verdim şimdi su verdim daldı uykuya ama benim bürün moralim gitti